avatar Ten blog rowerowy prowadzi chrisEM z miasteczka Skierniewice. Mam przejechane 7831.01 kilometrów w tym 2718.94 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.70 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy chrisEM.bikestats.pl
  • Sprzęt Xenon

Pierwszy

Środa, 11 stycznia 2012 · dodano: 11.01.2012 | Komentarze 2

Jakoś trzeba zacząć. Pierwszy raz na rower miałem wyjść 1 stycznia, potem drugiego itd. Dzisiaj w końcu się udało. Niewiele, ale tyle miałem czasu przed pracą. Muszę przyznać że ciężko się jechało. Dociążony Uni na cienkich oponach na piaszczystych drogach męczył okrutnie.
Trasa zrobiona w celu wyznaczenia pętli 20km do biegania. W całości po Bolimowskim Parku Krajobrazowym.

chrisEm | 22:52 piątek, 13 stycznia 2012 | linkuj proszę
opis trasy - parkujesz przed szkołą i biegniesz do lasu - od początku niebieski szlak rowerowy ;)
dobiegasz do tak zwanej Drogi Łowickiej (to ten szeroki szuter do Piasków), przecinasz go i dalej biegniesz prosto - teraz już zielonym rowerowym, biegniesz do końca tą drogą aż do skrzyżwania gdzie będzie można tylko w prawo lub w lewo. Trzymasz się zielonego szlaku cały czas - na drzewie jest oznaczenie szlaku - strzałka w prawo i po 50m skręcasz w lewo i biegniesz aż do Traktu Budnickiego. (ten odcinek jest piaszczysty mocno, ale można boczkiem). Cały czas jesteś na zielonym rowerowym. Na Budnickim dołączy żółty pieszy. Trzymasz się zielonego rewerowego - więc w lewo - taka fajna aleja. Po lewej stronie miniesz dawny dworek myśliwski Radziwiłłów. Dobiegasz do dużego skrzyżowania - na wprost znak zakaz ruchu, po lewej drogowskaz z oznaczeniem dróg pożarowych. Skręcasz w lewo - droga nr6. (u mnie na tracku jest ciut inaczej bo chciałem dłuższą wyznaczyć, ale tam przecinki są trawiaste z wystającymi korzeniami, więc jak wolisz). Cały czas jesteś na zielonym rowerowym - dobiegasz znowu do Drogi Łowickiej i skręcasz w lewo - teraz jesteś na niebieskim i żółtym rowerowym. Trzymasz się niebieskiego, więc na dużej krzyżówce w prawo i biegniesz do szkoły. Dystans ok 17km.
theli
| 18:59 piątek, 13 stycznia 2012 | linkuj Jak już wyznaczysz tę pętlę to pochwal się - może skorzystam :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa aulic