avatar Ten blog rowerowy prowadzi chrisEM z miasteczka Skierniewice. Mam przejechane 7831.01 kilometrów w tym 2718.94 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.70 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy chrisEM.bikestats.pl

Lipiec, 2013

• HRmax 183 (104%)

Szosomania ŻTC - ETAP X - oczami trzepaka

Niedziela, 7 lipca 2013 · dodano: 07.07.2013 | Komentarze 0

Towarzycho z ŻTCorganizuje w okolicach Skierniewic rywalizację towarzyską na szosie. Dwie pętle po 26km +4. Na trasie kilka sztajfek. Teren lekko pofalowany. Poza ludźmi związanymi z kolarstwem startuje też kilku trzepaków. Np ja. Wystartowałem 2 raz. Poprzednio większą część trasy ciągnąłem się na czyimś kole.
Tym bardziej tym razem nie widziałem się w tej rywalizacji. Dużo większy wiatr i temp. Już to mogło mnie wykluczyć po pierwszej pętli, a jeszcze czułem trudy wczorajszego spływu kajakowego.
Stawiamy się z Thelim na starcie. Razem z nami jeszcze jeden gość ze Skierniewic. Tuż przed startem dobija Exar i dworuje sobie a to z moich butów, a to ze szczeciny na nogach. Takie tam standardowe uprzejmości rowerowe :)
I mu tu tak śmichy, a peleton ruszył.

Obstawiamy tyły

Tym razem jak lokomotywa. Powoli, ospale. Do pierwszego zakrętu. Za zakrętem pierwszy mały podjazd i peleton podzielony na 3. Theli miał nie cisnąć, ale widzę, że załapał się do pierwszej grupy. Staram się utrzymać w 2, ale za pierwszym pagórkiem, jest drugi, znacznie dłuższy. Puls szaleje. Wiem, że jak odpuszczę to potem sam nie dogonię. Za duży wiatr. Więc cisnę. Uff. terez już chwilę z góry. Jadę w grupie. Widzę że Theli zgubił swoją i jedzie sam. Dociskam i jadę ... na czele swoje grupy. Doganiam Thelego i ciśniemy. Grupka się trzyma. Zmieniamy się z Thelim raz i drugi i ... dospawaliśmy do pierwszej grupy. No jest progres! Niestety przed nami jest Józefatów. A tam 2 hopki a potem długi podjazd. Taki podjazd prawdy. Tam pierwsza grupa nam ucieka. I już jej nie dogonimy. Teraz to trzeba się utrzymać w drugiej. Okazuje się, że nie jest to takie trudne, bo poza może 2 kolesiami to nikt nie kwapi się by dać zmianę.

Bywało i tak ;)

Jeden młody się wyrywał, ale jak jak dał zmianę to szybko odpuszczał i tempo spadało do 26km/h. Chcąc nie chcąc cisnęliśmy z Radziem na zmiany. Czasami jeszcze triathlonista z Rawy wyskoczył i poprawił tempo jazdy.
A jak już prędkość kompletnie siadała to jeszcze ktoś. Reszta cierpliwie z tyłu, lekuchno sobie jechała. Uciec się nie dało. Za słabi jesteśmy.
I tak dojechaliśmy do ostatniej prostej, która pięła się długim podjazdem. I oczywiście, jak to trzepaki, daliśmy się objechać na ostatnich metrach tym co się czaili z tyłu.

Próbowaliśmy jeszcze jakoś docisnąć, ale ja zrobiłem karpia, poczułem ołów w nogach i tyle. (mój gps wykazał 42km/h przed metą, a Radzia watomierz oszalał i podał mu wynik w grubych setkach :) )
Jeszcze na ostatnim metrze, jeden przyczajony śmignął mnie o pół koła.
Nie zauważyłem typa wcześniej.

karpiu na mecie

Ale ogólnie fajnie się jechało. Bomby nie było. Minimum zrobione. Czas poprawiony. Można sobie podziękować. ( Chociaż do chłopaków z szosy to nam sporo brakuje. )

panie kierowniku, ja naprawdę byłem przed nim!

Kategoria Imprezy

Szosomania ŻTC - dojazd i rozjazd

Niedziela, 7 lipca 2013 · dodano: 07.07.2013 | Komentarze 0

Ustawiłem się z Thelimna Szosomanię organizowaną przez ŻTC. Sądziłem, że podjedzie jak zwykle wozem i nie trzeba się będzie męczyć przynajmniej na start.
No ale się przeliczyłem i wyszła mała rozgrzewka podczas której udało mi się zmęczyć. :)
No a skoro się przyjechało na 2 kołach to i na 2 trzeba wrócić.
Po ściganku miał być lajtowy rozjazd, ale mam wrażenie, że jeszcze trochę endorfiny podawały i tak do końca lajtowo nie było. Ale dzień piękny więc z mety, trochę klucząc dotarliśmy do sklepu w Strobowie. Na miejscu się jednak okazało, że posiadamy całe 4 złote, bo ja miałem 0 a Radziu 4. Zwykle gdzieś kitram drobniaki na małe co nieco, ale tym razem trzeba było się obejść tymbarkiem i wodą. Szkoda, bo można było by sobie obgadać to i owo przy szlachetniejszym trunku, który w tak pięknych okolicznościach przyrody smakowałby wyśmienicie.

Gdzieś za Łowicz

Środa, 3 lipca 2013 · dodano: 03.07.2013 | Komentarze 3

Co ma wspólnego ten wielki naleśnior, który powstał w Domu Złym?
Ano tyle, że kalorie z tego naleśnika, zjedzonego w poniedziałek, udało mi się spalić dopiero dzisiaj. Theli robił 4 minutowe interwały z przerwami po 0 sekund a ja grzecznie spawałem koło i nie przeszkadzałem ;)
Ale ja nie mam takich obcisków ani zapasu energo batonów na 10 lat, więc i tak na czole nie dałbym rady.